Skyll dig själv, ingenting händer här. Men det gör ingenting om dina händer är här.

jag kan inte låta bli att smälta lite när jag ser denna bild.

hur kommer det sig att snygga killar blir ÄNNU snyggare bara för att de håller i en hund?

(även om hunden i detta fall mer ser ut som en säl)

 

 

hur som helst så kan jag inte låta bli och undra vart mitt imunförsvar har tagit vägen? okej att det alltid har sugit, men nu är det ju helt väck? förra helgen låg jag på ett golv, slutet av skolveckan (onsdag-torsdag) låg jag däckad i en soffa och nu har jag tillbringat senaste 30minuterna sittandes framför kylskåpet med pannan mot. Jag har en huvudvärk som gör att jag helst vill avlida, får inte i mig någon mat (vilket inte gör det hela bättre) och ögonen gör ont om jag kollar på film, jag blir helt snurrig om jag läser...

( JA JAG TYCKER SYND OM MIG)

jag tänker inte tillbringa en dag till hemma iallfall, imorgon ska jag till skolan, jag SKA vara med på dansen om jag så måste sätta mig ner var 10onde minut, jag SKA sen till stallet och ta hand om hästen och jag SKA träna på håltimmen. punkt slut.
nu ska jag bli klar med historian, sen ska jag svara på ett långt och fint mejl.

jag vill tatuera mig. nu.

och jag vill åka till stockholm och shoppa. nu

Kommentarer
Postat av: Linn

du kommer ju aldrig bli frisk om du inte vilar babylove!

2011-03-27 @ 20:06:14
URL: http://linnlyback.webblogg.se/
Postat av: Anna T

Ska vi tatuera oss tsm? Serri asså! Jag vill också göra det!! Måste bara hitta ett motiv först :)



<3

2011-03-27 @ 21:48:16
URL: http://annaaat.blogg.se/
Postat av: Anna

WIII!!! jag ska bara övertala far min..han kör med 18års grejen.. Mor är däremot på min sida ;)

2011-03-27 @ 22:39:43
URL: http://annaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0