we all need love,


torsdagen är här, och jag försov mig.
kompå min väska med att vara full med riskakasmulor och sprang utan väskan till bussen.
efter mycket tjat och smör från mitt håll fick jag åka med trotts att jag glömt busskortet hemma,( jävla busschaförer - skaffa er ett liv )
men utan frukost i magen och utan danskläder sitter jag här nu vid halv 12, inga lektioner kvar och en hunger som dödar mig. Men det är väl saker man får ta antar jag..

nu ska jag iallfall träffa min man,
han är min räddare som ska ta mig hem (till honom hoppas jag),
köpa mig lite mat och få denna underbara dag lite bättre.

sen ska jag jobba, sen måste jag plugga historian igen.
kommer ju aldrig igång med det..

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: solbrillorna är från Topshop, asnice. Hörrö, vad skulle jag köpa imorgon? Gelatinblad, gelégodis, shotglas? Jag kommer förmodligen ut till dig runt fem. Blir det bra? Puss

2011-03-17 @ 21:46:18
URL: http://hannupai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0